برگزاری اولین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی نوروز ۹۹
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر شوشتر ، جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان با حضور شهردار، ریاست و سایر اعضای شورای اسلامی و جمعی از مسئولین و کارشناسان شهرداری و اصحاب رسانه در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر شوشتر برگزار شد.
در این جلسه در خصوص تقسیمبندی وظایف ستاد، ایجاد پورتال گردشگری جامع شهرستان، ایجاد کیوسکهای اطلاعرسانی، تهیه و چاپ بروشور و نقشه شهر شوشتر و اماکن تاریخی مباحثی مطرح شد.
خطکشی معابر و روانسازی ترافیک، استفاده از ظرفیت نیروهای مردمی به منظور آموزش و معرفی بناهای تاریخی، برپایی نمایشگاههای صنایع دستی و معرفی اقامتگاهها و کمپ ها و نصب تابلوهای راهنمای مسیر اماکن تاریخی و خوشآمدگویی شهر شوشتر از دیگر موضوعاتی بود که به آن پرداخته شد.
همچنین پیشنهاد گردید از مشارکت فعالین اجتماعی و هیئات مذهبی در معرفی و شناسایی شهر تاریخی شوشتر بهره گرفته شود و ساماندهی مراکز تفریحی و برنامههای سرگرمی برای گردشگران مد نظر باشد.