پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۱۱/۰۲/۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۳۸ |

هدایت ترافیکی با نصب تجهیزات ترافیکی در سطح شهر

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری و شورای اسلامی کهن شهر شوشتر؛ در راستای هدایت ترافیکی، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شوشتر اقدام به نصب تعدادی تجهیزات ترافیکی در سطح شهر نمود.

محمد اسفندیاری سرپرست شهرداری شوشتر؛ در خصوص این خبر گفت: به منظور ایمن سازی معابر، مسیرها و میادین شهر و همچنین اهمیت و ضرورت علائم هشدار دهنده ترافیکی در هدایت رانندگان، نصب علایم ترافیکی در تقاطع های سطح شهر توسط نیروهای واحد تأسیسات معاونت خدمات شهری شهرداری شوشتر؛ انجام شد.

اسفندیاری با اشاره به ایمن سازی معابر، مسیرها و میادین شهر و همچنین اهمیت و ضرورت علائم هشدار دهنده ترافیکی در هدایت رانندگان گفت: نصب علائم ترافیکی ؛ اثرات مثبتی بر بهبود ترافیک و تسهیل در تردد شهروندان دارد و بطور غیرمستقیم در افزایش حجم عبوری ترافیک از معابر  و کاهش تراکم خودروها نقش دارد و به همین منظور این شهرداری اقدام به نصب چراغ های راهنمایی کرده است.
وی در ادامه افزود: نصب چراغ های راهنما و علایم ترافیکی به منظور افزایش ضریب ایمنی رفت و آمدها، سهولت در تردد و جلوگیری از بروز حوادث انجام می گیرد که امیداریم شهروندان به این علائم و چراغ های راهنما توجه کنند و نکات ایمنی را رعایت کرده تا مشکلات ترافیکی در سطح شهر کنترل و حل شود.

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد