پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۲۵/۰۷/۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۰۶ |

عملیات نصب تابلوهای نامگذاری معابر شهری کهن شهر شوشتر آغاز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری کهن شهر شوشتر، سرپرست روابط عمومی شهرداری کهن شهر شوشتر گفت: با هدف بهبود وضعیت شناسایی معابر و دسترسی آسان شهروندان به معابر اصلی عملیات نصب تابلوهای نامگذاری معابر شهری آغاز شد.

مصطفی خادم سیدالشهدا اظهار داشت: عدم نامگذاری بسیاری از معابر بواسطه گسترش و توسعه سطح شهر باعث بوجود آمدن مشکلات برای شهروندان شده بود.
وی بیان کرد: در بسیاری از معابر سطح شهر نظیر معابر ناحیه سه معاونت خدمات شهری شهرداری فاقد هرگونه نام و تابلو نامگذاری شناسایی و در نهایت این شهرداری اقدام به نصب تابلوهای معابر کرده است.

وی از نصب تابلوهای نامگذاری معابر شهری خبر داد و گفت: با توجه به بازدید اخیر سرپرست شهرداری و اعضای شورای شهر از سطح شهر و تاکید بر نصب تابلو معابر در این ناحیه عملیات نصب تابلو های نامگذاری در معابر این ناحیه انجام شد.
خادم سیدالشهدا گفت: برخی از معابر شهری ما فاقد نام است که در کمیسیون نامگذاری مطرح و پس از اخذ مجوز نسبت به تعیین نام این معابراقدام خواهد شد.
وی تصریح کرد: برخی دیگر از معابر سطح شهر دارای نام است ولی فاقد تابلو است که این شهرداری نسبت به تهیه ونصب تابلو این معابرهم اقدام خواهد کرد.
سرپرست روابط عمومی شهرداری کهن شهرشوشتر افزود: برخی از تابلوهای معابر شهر هم فرسوده شده است که عملیات جایگزین کردن تابلوهای جدید در این معابر هم در دستور کار است.

وی تاکید کرد: بزودی عملیات نصب تابلوهای معابر شهری ابتدا در مسکن مهر و دیگر نواحی شهری نیز آغاز خواهد شد.
وی ابراز امیدواری نمود: با تعیین نام و نصب تابلوهای نامگذاری معابر شهری بتوانیم بخشی از مشکلات شهروندان و همچنین دستگاههای خدمات رسان و امداد رسان در مواقع ضروری را رفع نماییم.

درباره نویسنده / روابط عمومی شهرداری

[ همه نوشته های روابط عمومی شهرداری → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد