پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۳۰/۰۷/۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۰۰ |

نصب تصاویر شهدا در بلوارهای ورودی دارالمؤمنین شوشتر

به همت روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی کهن شهر شوشتر تا تصاویر شهیدان سرافراز دارالمؤمنین شوشتر در بلوارهای ورودی این شهرستان نصب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری کهن شهر شوشتر؛ مصطفی خادم سیدالشهدا سرپرست روابط عمومی شهرداری شوشتر در خصوص نصب این تابلوها گفت: در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا به‌ عنوان تاریخ سازان و قهرمانان میهن اسلامی، عکس شهدای معظم در ورودی های شهرستان شوشتر نصب شد.
وی افزود: نصب تابلوهای مزین به نام و تصاویر شهدای معظم در ورودی شهرها یکی از تأثیرگذارترین راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جهت عمل به منویات امام راحل و مقام معظم رهبری است.
خادم سیدالشهدا با اشاره بر اهمیت موضوع زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و با تأکید بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهادت نیست افزود: این امر موجب شکوه انقلاب و نظام است پس باید در راستای تحقق منویات رهبری و ادای دینی که در برابر خون شهدا بر گردن ماست تلاش کنیم تا با شیوه‌های نو و خلاقانه راه شهدا و یاد آن بزرگواران و مکتب سرخ شهید و شهادت را در جامعه زنده نگه‌داریم.

درباره نویسنده / روابط عمومی شهرداری

[ همه نوشته های روابط عمومی شهرداری → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد