پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۰۴/۰۹/۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۴۳ |

در هفته بسیج آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای دارالمؤمنین شوشتر برگزارشد

” بسیج تمام نشدنی است ، امام با تشکیل بسیج سرنوشت انقلاب را به دست جوانان سپرد ” امام خامنه ای(مدظله العالی)

📢به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری کهن شهر شوشتر؛

به مناسبت هفته بسیج، بسیجیان و مجموعه مدیریت شهری با حضور بر سر مزار قبور مطهر شهدای دارالمؤمنین شوشتر با غبار روبی و گلباران این قبور و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.
📌 مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای مدافع حرم شوشتر و شهدای هشت سال دفاع مقدس واقع در گلزار شهدا در فضائی معطر به عطر و بوی شهدا ، با حضور خانواده معزز شهدا ، روحانیت معظم ، اعضای شورای اسلامی ، مدیران شهرداری، فرمانده حوزه بسیج شهرداری شوشتر و بسیجیان جان برکف و جمعی از مردم شهیدپرور برگزار شد.

➕در این آیین بزرگداشت شرکت کنندگان با قرائت فاتحه به روح مطهر شهداء و امام شهداء با آرمانهای والای امام و شهداء تجدید میثاق نمودند .

محمد اسفندیاری سرپرست شهرداری شوشتر با اشاره به این مراسم گفت: بسیج یکی از مهمترین نهادهای تاثیرگذار در بصیرت افزایی و ایجاد وحدت و انسجام ملی است و شهدای معزز دفاع مقدس، انقلاب، مدافعان حرم و … برخاسته از دل بسیج بوده اند.

سرپرست شهرداری شوشتر افزود: همه ما آرامش و امنیت امروزمان را مدیون رشادت و از خودگذشتگی شهدای عزیز هستیم از این رو وظیفه خود دانستیم با غبار روبی و گل افشانی مزار شهدا یاد و خاطر پیشگامان بسیج را گرامی بداریم.

درباره نویسنده / روابط عمومی شهرداری

[ همه نوشته های روابط عمومی شهرداری → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد