پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۱۶/۰۷/۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۴۹ |

پیام تبریک سرپرست شهرداری، ریاست و اعضای شورای اسلامی کهن شهر شوشتر به مناسبت هفته نیروی انتظامی

سرپرست شهرداری، ریاست و اعضای شورای اسلامی کهن شهر شوشتر با صدور پیامی، فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش فراجا تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای اسلامی کهن شهر شوشتر، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
خدمت به مردم ولایت مدار و شریف دارالمؤمنین شوشتر لوح افتخار زرین و پشتوانه معنوی گران سنگی است که خدمت گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر آن مفتخر بوده و باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال، مردم عزیز و خانواده معزز شهدا، این ولی نعمتان راستین می گردد.
نیروی انتظامی نیازیک جامعه آرمانی است وهمه اندیشمندان اجتماعی برضرورت وجود چنین نیرویی درتمام جوامع که با اقتدار در برابر اخلال گران نظم و امنیت ایستاده و تیشه برریشه های ظلم وفساد می کوبد تا ارمغان آور آرامش وعدالت باشد تاکید دارند.
بدین وسیله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و والامقام فراجا و بزرگداشت هفته نیروی انتظامی از تلاشهای بی شایبه شما حماسه سازان پیروز وسنگردار همیشه بیدار که سرافرازانه در مسیر تامین امنیت جامعه تلاش می کنید، قدردانی می نمائیم.
امید است با توکل به خداوند متعال و در سایه ولایت علوی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) در ادامه خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته موید و منصور باشید.

درباره نویسنده / روابط عمومی شهرداری

[ همه نوشته های روابط عمومی شهرداری → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد