پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۰۴/۰۹/۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۵۸ |

عزم جدی معاونت خدمات شهری شهرداری در برخورد با پدیده تخلیه غیر مجاز نخاله های ساختمانی در معابر و زمین های خالی سطح شهر

معاونت خدمات شهری شهرداری از عزم جدی مجموعه اجرایی خود در برخورد با پدیده تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در معابر و زمین های خالی سطح شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهرداری کهن شهر شوشتر، سید حسین محمد نژاد، معاونت خدمات شهری شهرداری شوشتر، در این خصوص گفت : علی رغم تلاشها و اطلاع رسانی های مکرر این مدیریت در خصوص خودداری شهروندان از تخلیه مازاد مصالح و نخاله‌های ساختمانی در معابر و زمین های خالی سطح شهر ، متاسفانه همچنان شاهد این پدیده نامطلوب اجتماعی در سطح شهر هستیم.

وی در ادامه افزود : تخلیه و رها سازی مازاد مصالح و نخاله های ساختمانی در معابر و زمین های خالی سطح شهر ، علاو بر ایجاد خطرات زیست محیطی ، سبب مخدوش سازی چهره شهر شده و به معضلی جدی در سطح نواحی چهارگانه بدل گشته ، و لذا این مدیریت خود را ملزم به ریشه کن سازی این معضل می داند.

معاونت خدمات شهری شهرداری در پایان خواستار آن شد که عوامل و مسببین این پدیده نسبت به جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی و مازاد مصالح از سطح شهر در اسرع وقت اقدام نمایند در غیر این صورت عوامل اجرایی در گام نخست اقدام به صدور اخطاریه و در مراحل بعدی مبادرت به معرفی متخلفین به مراجع قضایی خواهند نمود.

درباره نویسنده / روابط عمومی شهرداری

[ همه نوشته های روابط عمومی شهرداری → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد