پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۲۰/۰۲/۱۴۰۱ ساعت ۰۴:۲۸ |

پیام تبریک سرپرست شهرداری شوشتر به ورزشکار مقام آور سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شوشتر

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر شوشتر : سرپرست شهرداری شوشتر طی پیامی ، افتخار آفرینی و کسب مقام نائب قهرمانی جهان توسط محمد چعب نخبه ورزشی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شوشتر را تبریک گفت.

متن  پیام ایشان بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب مقام ارزشمند نقره دو و میدانی و والیبال المپیک آتش نشانان جهان توسط نخبه ورزشی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شوشتر در چهاردهمین دوره المپیک آتش نشانان جهان موجب شادی و مباهات مردم کهن شهر شوشتر شد.

بی شک و به گواه تاریخ ، کهن شهر شوشتر که همواره سرشار از استعداد ها در زمینه های مختلف بوده است، از شایستگی های فراوانی برای درخشش و شکوفایی استعدادهای نهفته در خود، برخوردار است.

آنچه مسلم است تنها زمانی می توان به ثمردهی این استعدهای کم نظیر و پنهان در سطوح ملی و همچنین رده های جهانی امیدوار بود که مسیرهای منتهی به این موفقیتها توسط مسئولان هموار شده و حمایتهای لازم در این زمینه ها، توسط ایشان صورت گیرد که به طور قطع باور و رویکرد مجموعه شهرداری شوشتر نیز بر این امر خواهد بود.

اینجانب ضمن تبریک به افتخار آفرینان ورزش شهرداری شوشتر و خانواده محترم ایشان و همچنین مردم شریف کهن شهرشوشتر، سلامتی و موفقیت روز افزون ایشان را در تمامی مراحل زندگی و ورزش از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

محمد اسفندیاری
سرپرست شهرداری شوشتر

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد