به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی کهن شهر شوشتر، جلسه توجیهی مدیر روابط عمومی شهرداری شوشتر با مأموران طرح ممیزی املاک و جی آی اس با محوریت نوع بیان و برخورد با شهروندان و نحوه ارائه کارت شناسایی به منازل برگزار شد.
این جلسه با هدف ارتقاء مهارتهای ارتباطی و فرهنگی مأموران در تعامل با شهروندان و افزایش اعتماد عمومی نسبت به طرحهای شهرداری تشکیل گردید.
مصطفی خادم سیدالشهداء مدیر روابط عمومی شهرداری شوشتر در این جلسه به اهمیت نحوه بیان و برخورد با شهروندان اشاره کرد و تأکید کرد که رفتار محترمانه و مؤدبانه میتواند تأثیر مثبتی بر روابط بین شهرداری و شهروندان داشته باشد. او همچنین به مأموران آموزش داد که چگونه میتوانند در حین انجام وظایف خود، به نگرانیها و سوالات شهروندان پاسخ دهند و آنها را در مورد اهداف و مزایای طرح ممیزی املاک آگاه کنند.
در ادامه، مدیر روابط عمومی نحوه ارائه کارت شناسایی به منازل را تشریح کرد و بر لزوم شفافیت و صداقت در این فرآیند تأکید نمود. او پیشنهاد کرد که مأموران به شهروندان اطمینان دهند که کارتهای شناسایی به منظور شناسایی و تأیید هویت آنها در حین انجام ممیزی املاک صادر شده است.
نوشته شده در تاریخ ۱۴/۰۸/۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۷ |