پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۰۹/۰۷/۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۹ |

مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان

 
به گزارش پایگاه خبری شهرداری کهن شهر شوشتر؛ مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان امشب به همت روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی و شورای مراسمات شهرستان شوشتر یکشنبه ۸ مهرماه در مقام متبرک امامزاده عبدالله برگزار گردید.

سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در پی حملات رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت به شهادت رسید.

شرکت کنندگان در این مراسم با شعارهای “الله اکبر الله اکبر”، “مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر اسراییل”، “وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد”، از جنایات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، ابراز انزجار کردند.

حجت الاسلام یونس زین الدین ریاست کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شوشتر در حاشیه این مراسم با بیان اینکه دشمن به عظمت سیدحسن نصرالله اذعان داشت، گفت : مشاهده کردیم که رژیم صهیونیستی وحشیانه، وی و تعداد زیادی از مردم و مجاهدان را به شهادت رساندند تا حزب الله را تضعیف کند.

حجت‌الاسلام زین الدین با بیان اینکه نباید از مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی ترسید، افزود: پرهیز از ناامیدی راهبرد اصلی ما در برابر دشمنان به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی تاکید کرد: دشمن هر چقدر قوی باشد، خدا بالاتر از هر قدرتی است، بنابراین خدا با ماست و باید بدون هیچ واهمه‌ای در برابر دشمن بایستیم.

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد