پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۰۹/۰۷/۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۸ |

اولین ملاقات مردمی شهردار کهن شهر شوشتر در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

اولین ملاقات مردمی شهردار کهن شهر شوشتر در سال ۱۴۰۳ به منظور بررسی مسائل، مشکلات و درخواست‌های شهروندان در دفتر شهردار برگزار شد.
در این دیدار، مهندس اسفندیاری ضمن استماع سخنان و درخواستهای مراجعین، دستور پیگیری‌های لازم را به مدیران، مسئولان و بازرسی شهرداری صادر کرد.
ملاقات چهره به چهره با شهروندان علاوه بر رفع مشکلات شهری آنها، زمینه مطلوبی برای احصای دقیق موضوعات شهری و برنامه ریزی حل مسائل است.
شهردار کهن شهر شوشتر طی دو سال گذشته در منصب سرپرستی شهرداری با برگزاری ملاقات های متعدد در قالب ملاقات هفتگی در شهرداری ، دیدار مردمی ؛ برپایی میزخدمت در مقام متبرک صاحب الزمان( عج ) و مساجد را به صورت مستمر در دستور کار قرار داده است چرا که تجارب حاصله از سلسله جلسات قرار خدمت شهرداری حاکی از این است که اولین شرط برای حل ریشه ای مسئله، پایش و بررسی مشکلات موجود است بر همین اساس تمامی مدیران شهرداری نیز مکلف به رسیدگی مشکلات از طریق ملاقات چهره به چهره با شهروندان هستند.

محمد اسفندیاری در این دیدار دستورات لازم را برای رفع مشکل شهروندان صادر کرده و خطاب به مدیران خود تاکید کرد، پیش شرط افزایش رضایتمندی شهروندان از مجموعه شهرداری تنها در گرو رسیدگی دقیق به مشکلات شهروندان امکان تحقق دارد.

شهروندانی که موفق به حل مشکلات خود نشده اند، با مراجعه به روابط عمومی شهرداری می توانند نسبت به ثبت نام برای دیدار با شهردار کهن شهر شوشتر اقدام کنند .

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد