پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۱۰/۰۳/۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۱۴ |

سرپرست شهرداری شوشتر مطرح کرد:

تاثیر ملاقات مردمی بر رضایت شهروندی

سرپرست شهرداری شوشتر گفت: برنامه‌های ملاقات مردمی نقش بی‌بدیلی در راستای رضایت شهروندان و حل مشکلات آنان دارد.

محمد اسفندیاری، اظهار کرد: برنامه‌های ملاقات مردمی نقش بی‌بدیلی در راستای رضایت شهروندان و حل مشکلات آنان دارد.

وی افزود: این ملاقات‌ها موجب می‌شود مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان رئوس مدیریت شهری از عملکرد خود و مدیران ذی‌ربط مجموعه مطلع شوند و علاوه بر حل مشکلات شهروندان، کمبودها و کاستی‌ها در قسمت‌های مختلف مجموعه را ارزیابی و برطرف کنند.
سرپرست شهرداری شوشتر  خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع از ابتدای آغاز به کار مدیریت شهری جدید به عنوان اولویت نخست و یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های مدیریتی، همواره در دستور کار بوده و در سال جدید نیز برای ارتقای آن برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

اسفندیاری  ادامه داد: در برنامه‌های ملاقات شهروندی سعی شده تا در چارچوب قانون و با مشارکت دیگر دستگاه‌ها، نسبت به رفع مشکلات شهروندان اقدام شود.

درباره نویسنده / شهرداری شوشتر

[ همه نوشته های شهرداری شوشتر → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد