پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۲۱/۰۶/۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۲۹ |

نصب ست ورزشی در پارک شقایق در ناحیه چهار معاونت خدمات شهری شهرداری شوشتر

به منظور ارتقای فرهنگ ورزش و تندرستی و در راستای رفاه حال شهروندان این ناحیه ،معاونت خدمات شهری شهرداری اقدام به نصب وسایل ورزشی در پارک کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری کهن شهر شوشتر: ملک محمد منجزی سرپرست شهرداری شوشتر با اعلام این خبر افزود: در راستای احترام به حقوق شهروندی و ترویج فرهنگ ورزش در بین همشهریان، جانمایی و نصب ست ورزشی در پارک شقایق واقع در منطقه شوشتر نو توسط معاونت خدمات شهری انجام شد.
با توجه به اینکه نصب ست ورزشی ، برای استفاده بهینه شهروندان و ساکنین محله و علی الخصوص برای بهره گیری نوجوانان و جوانان از اوقات فراغت، از انواع وسایل ورزشی برای تمامی گروه های سنی در پارک نصب شد.
در همین راستا عملیات نصب ست های ورزشی از پارک شقایق آغاز شده و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته شهرداری شوشتر نسبت به تجهیز دیگر پارکهای سطح شهراقدام خواهد کرد.
امید می رود نصب این وسایل ورزشی در پارک ها گامی موثر در گسترش ورزش شهروندی باشد و به نحو مطلوب توسط شهروندان مورد استفاده قرار بگیرد همچنین از شهروندان عزیز تقاضا داریم همکاری لازم را با شهرداری در راستای حفظ و نگهداری مبلمان شهری از جمله تجهیزات ورزشی، وسایل بازی، نیمکت ها و درختان و فضای سبز داشته باشند.

درباره نویسنده / روابط عمومی شهرداری

[ همه نوشته های روابط عمومی شهرداری → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد