پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۰۸/۰۷/۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۲۲ |

پیام تبریک سرپرست شهرداری و ریاست شورای اسلامی کهن شهر شوشتر به مناسبت روز آتش‌نشان

سرپرست شهرداری شوشتر و ریاست شورای اسلامی کهن شهر شوشتر در پیامی روز آتش‌نشان را تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای اسلامی کهن شهر شوشتر، متن پیام تبریک محمد اسفندیاری سرپرست شهرداری و دکتر پور محمدی ریاست شورای اسلامی کهن شهر شوشتر به شرح ذیل است:
آتش، همان عنصری‌ست که با کشفش زندگی انسان‌ دگرگون شد. آدمی آموخت که از آتش چه بهره‌ها که می‌تواند ببرد و با استفاده از آن چه چیزها که می‌تواند بسازد. اما نمی‌دانست همین آتش ناگهان با چه قدرت و سرعتی می‌تواند روزگارش را تیره و تار کند …
درک خطر آتش، آدمی را به خود آورد و حلول صفاتی چون گذشت و ایثار را در وجود عده‌ای به نمایش گذاشت: گروهی که حاضر بودند جان عزیز خود را به خطر انداخته و با ورود به دل حادثه و از درون حرارتی جهنمی، جان‌های عزیز دیگری را که با این هیولای سرکش درگیر شده‌اند، نجات دهند. شجاعت و گذشتی که به راستی در وجود هر کسی به ودیعه گذاشته نشده است.
نام این گروه را آتش‌نشان گذاشتند اما کارشان تنها به خاموش کردن آتش و نجات افراد گرفتار در آن محدود نشد؛ آتش‌نشان‌ها شدند فرشته نجات جان آدمی از دل هر گونه حادثه؛ چه آنجا که تصادفی رخ داده باشد، چه آن وقت که کسی داخل چاهی سقوط کرده باشدو چه آن که در رودخانه های شوشتر غرق شده باشد
آتش‌نشان‌ها در همه صحنه‌ها حضور دارند…
و اینک روز آتش‌نشان است؛ همزمان با سالگرد شهیدانی که برای حفاظت و نجات هموطنانمان و سرزمین‌مان تا آخرین لحظه با آتش دست به گریبان شدند. روح بلند این عزیزان شاد و یادشان گرامی باد.
به عنوان اعضای کوچک از خانواده مدیریت شهری دارالمؤمنین شوشتر این روز را به همه آتش‌نشانان بویژه نیروهای پرتلاش سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کهن شهر شوشتر تبریک و تهنیت عرض کرده قدردان همه زحمات و ازخودگذشتگی‌هایشان هستیم.

درباره نویسنده / روابط عمومی شهرداری

[ همه نوشته های روابط عمومی شهرداری → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد