پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۰۱/۰۸/۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۲۶ |

طرح برخورد با مسافربرهای شخصی غیرمجاز آغاز شد

طرح مشترک پلیس راهور و سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شوشتر در برخورد با مسافربرهای شخصی غیرمجاز آغاز شد.

علی اسدی رییس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شوشتر اظهار کرد: فعالیت غیرقانونی مسافربرهای شخصی و توقف‌ آنها در ایستگاه‌های تاکسی مشکلات و معضلات عدیده‌ای را برای ناوگان حمل و نقل عمومی و ترافیک کهن شهر شوشتر به وجود آورده است.
وی افزود: با توجه به هماهنگی‌ها با پلیس راهنمایی و رانندگی شهر شوشتر ، اعمال قانون بر مسافربرهای شخصی غیرمجاز در دستور کار قرار گرفت.
اسدی عنوان کرد: در این راستا ماموران پلیس راهور به همراه بازرسان گشت کنترل و نظارت سازمان با هرگونه تخلف مرتبط با حمل و نقل همگانی مسافر با جدیت بیشتری برخورد می‌کنند.
وی ادامه داد: تاکسیرانان و رانندگان حمل ونقل عمومی دارای صلاحیت اخلاقی، قانونی رانندگی هستند و سلامت فنی وسیله نقلیه نیز مستمرا توسط مبادی ذی ربط تایید می‌گردد.

اسدی از شهروندان درخواست کرد که با توجه به موارد مذکور از استفاده خودروهای شخصی غیرمجاز که صلاحیت قانونی را برای حمل و نقل مسافر را ندارند، جدا پرهیز کنند.

وی تاکید کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها هرگونه تخلف خودروهای مسافربر شخصی غیر مجاز از جمله اقدام به مسافرکشی و توقف در ایستگاه‌های تاکسی توسط پلیس اعمال قانون می‌شود.

درباره نویسنده / روابط عمومی شهرداری

[ همه نوشته های روابط عمومی شهرداری → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد