پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۰۱/۰۸/۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۴ |

ملاقات مردمی سرپرست و مدیران شهرداری با هدف رسیدگی به مشکلات شهروندان

سرپرست شهرداری کهن شهر شوشتر در ادامه برنامه های ملاقات مردمی به منظور رسیدگی به مشکلات مردمی، دو شنبه این هفته نیز به صورت چهره به چهره با شهروندان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری کهن شهر شوشتر؛ ملاقات عمومی محمد اسفندیاری سرپرست شهرداری شوشتر با شهروندان در راستای رسیدگی به خواسته های مشروع و به حق و ارتباط مستقیم مردم برگزار و دستورات لازم به معاونین ، مدیران جهت مرتفع نمودن مشکلات در اسرع وقت ، صادر شد.
وی با اشاره به اهمیت و ضرورت انجام ملاقات های مردمی از سوی مسئولان خاطرنشان کرد: یکی از عواملی که در سرنوشت هر سازمانی اهمیت و ارزش اساسی دارد و آن را در رسیدن به اهداف یاری میدهد، نحوه رابطه سازمان با مراجعانی است که با آن سر و کار دارند.
اسفندیاری گفت: از این رو هر اندازه این ارتباط به طور مفیدتر، مستمرتر و به شکل موثرتری گسترش یافته باشد به همان اندازه سازمان در دستیابی به اهداف خود موفق تر است.
سرپرست شهرداری شوشتر افزود: ارتباط دو سویه و چهره به چهره مسئولان با مردم در راستای جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، رفع فوری برخی از مشکلات مراجعان و پاسخگویی صریح و شفاف به مشکلات مردمی را از مباحثی دانست که مدیران شهری در ملاقات مردمی خود باید مد نظر قرار دهند.

درباره نویسنده / روابط عمومی شهرداری

[ همه نوشته های روابط عمومی شهرداری → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد