پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۰۶/۰۹/۱۴۰۲ ساعت ۰۴:۵۲ |

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شوشتر خبر داد :
ادامه عملیات جدولگذاری خیابان های ناحیه دو معاونت خدمات شهری شهرداری شوشتر

سید حسین محمد نژاد سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شوشتر، با تأکید بر ضرورت ساماندهی معابر سطح شهر از ادامه عملیات جدولگذاری خیابانهای سطح شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهرداری کهن شهر شوشتر، سید حسین محمد نژاد با بیان اینکه ساماندهی و رفع نواقص جداول در سطح معابر از اقدامات خدمات رسانی شهرداری به شهروندان است، گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی شهر، شهرداری با هدف ساماندهی معابر و همچنین زیباسازی فضاهای شهری و مناسب‌سازی پیاده‌روها و جداول، عملیات بهسازی و مرمت جداول معابر را در دستور کار قرار داده است.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شوشتر، افزود: در ادامه فرآیند اجرای فعالیت های عمرانی در سطح شهر و ارائه خدمات با هدف ارتقای سطح کیفی معابر و افزایش خدمات رسانی به شهروندان طبق برنامه ریزی های صورت گرفته عملیات جدولگذاری خیابان های ناحیه دو در دستور کار معاونت خدمات شهری شهرداری قرار گرفت.
وی با بیان اینکه این عملیات در خیابان های سطح ناحیه دو در دو لاین اجرایی گردیده است، تصریح کرد: این اقدامات با هدف ارتقای سطح بهداشت محیط زندگی شهروندان و جلب رضایت شهروندان با ترمیم و ساماندهی وضعیت جداول سطح شهر و در راستای بهبود وضعیت جمع آوری آبهای سطحی ، اعمال اصولی فعالیت های زیرساختی و تنظیم سطح ارتفاع معبر در سطح شهر اجرایی می گردد.

سید حسین محمد نژاد در خاتمه هدف از اجرای پروژه جدولگذاری معابر را دفع و هدایت آبهای سطحی در زمان بارندگی،کنترل سیلاب و ارتقای سطحی کیفی و ایمنی معابر شهر عنوان کرد و بیان داشت: با توجه به لزوم هدایت و مهار آب های سطحی در راستای تسهیل تردد وسایل نقلیه و عابرین پیاده، عملیات جدولگذاری، تعمیر و اصلاح جداول مستهلک در سطح ناحیه دو با سرعت و حجم گسترده تری ادامه خواهد یافت.

درباره نویسنده / روابط عمومی شهرداری

[ همه نوشته های روابط عمومی شهرداری → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد