پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۱۲/۰۹/۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۳۸ |

تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز و بدون مجوز جمع‌آوری شدند

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شوشتر گفت: نصب بدون ضابطه و بدون مجوز تابلوهای تبلیغاتی از عوامل بروز آشفتگی در نما و منظر شهری است.

سید حسین محمدنژاد؛ اظهار کرد: در راستای ارتقای زیبایی بصری و همچنین حذف ناهنجاری‌های محیطی و ایمن شدن معابروپیاده روها برای تردد عابران پیاده، تابلوها و بنرهای غیرمجاز از معابر سطح شهر جمع‌آوری شد.

محمد نژاد افزود: با توجه به تذکرات و اخطارهای کتبی، متأسفانه برخی افراد قوانین را رعایت نکرده و اقدام به نصب تابلو و بنرهای غیرمجاز و غیر ایمن در سطح معابر نموده که به‌منظور بهبود سیما و منظر شهری و صیانت از حقوق شهروندان توسط نیروهای اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری شوشتر جمع‌آوری و پاک‌سازی‌شده است.

وی ادامه داد: نصب تابلوها و بنرهای تبلیغاتی غیرمجاز برای عابران پیاده و افرادی که قصد گذر از معابر را دارند می‌تواند خطرآفرین باشد و همچنین به دلیل حفظ زیبایی‌های بصری، تابلوها و بنرها و تبلیغات غیرمجاز در سطح شهر در پیاده‌روها، تیرهای برق، درختان و … جمع‌آوری و این بصورت مستمر ادامه دارد.

این مسئول یادآور شد: طرح مذکور به دنبال اجرای تبصره یک‌بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها در حال اجرا است که شهرداری مکلف است از سد معابر عمومی، اشغال پیاده‌روها، رفع موانع موجود و آزادسازی معابر عمومی اقدام نماید.

درباره نویسنده / روابط عمومی شهرداری

[ همه نوشته های روابط عمومی شهرداری → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد