پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۲۹/۰۹/۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۵۱ |

رونمایی از ماشین آلات جدید معاونت خدمات شهری شهرداری شوشتر

سرپرست شهرداری کهن شهر شوشتر در آیین بهره‌برداری از ماشین آلات خدمات شهری شهرداری شوشتر از راه اندازی و خرید ۳ دستگاه حمل زباله و بهسازی هفت خودرو خدمات شهری را خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری شهرداری کهن شهر شوشتر، محمد اسفندیاری سرپرست شهرداری شوشتر با اشاره به این خبر اظهار داشت: آئین بهره برداری از ماشین آلات خدمات شهری شهرداری شوشتر با حضور مدیران شهرداری و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر شوشتر صورت گرفت و طی آن مسئولان شهری از خودروهای جدید خدمات شهری دیدن کردند.
اسفندیاری گفت: این ماشین آلات به منظور ارتقاء تجهیزات خدمات شهری جهت نصب کاربری های ویژه خریداری شده اند.

دکتر پور محمدی ریاست شورای اسلامی کهن شهر شوشتر نیز در حاشیه آئین رونمایی از خودروهای جدید خدمات شهری شهرداری شوشتر با اشاره به این موضوع که مردم فهیم کهن شهر شوشتر به خدمات انجام شده توسط مسئولان شهرداری شوشتر واقف هستند، افزود : ما هرچه از نظر زیباسازی و روان سازی و بهبود کیفیت زندگی شهروندان تلاش کنیم برای آنان رضایت و خوشایندی ارزشمندی در پی خواهد داشت.
اسفندیاری سرپرست شهرداری شوشتر در این آیین با بیان اینکه خرید ماشین آلات جدید نیاز شهر شوشتر است ، اظهار کرد: عملکرد شهرداری شوشتر در توسعه و ارتقاء ناوگان خدمات شهری ملموس و چشمگیر بوده است.
سرپرست شهرداری شوشتر بیان کرد: به معاونت خدمات شهری شهرداری شوشتر دستور داده ام تمام توان خود را برای به روز رسانی ، تجهیز و نوسازی ناوگان خدمات شهری بکار گیرد تا مردم دارالمؤمنین شوشتر طی سال های آینده بدون دغدغه از این دستاورد بهره مند گردند.
پور محمدی گفت: برای کهن شهر شوشتر بسیار ضروری است که در مسیر خدمات رسانی شهری همگام سایر شهرهای کشور گام بردارد و برای نیل به این هدف برنامه ریزی و پیش بینی های لازم در نظر گرفته شده است.
وی در پایان گفت: اقدامات گسترده معاونت خدمات شهری در شوشتر حاصل تلاش تمامی مدیران، کارکنان، پیمانکاران و تلاشگران شهرداری شوشتر است و از همه این عزیزان که با تلاش خود کهن شهر شوشتر را به جایگاه شایسته تری رسانده اند، قدردانی می کنم.

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد