پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۰۳/۱۰/۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۱۰ |

برگزاری جلسه مشترک شورای اسلامی کهن شهر شوشتر و کمیسیون خدمات شهری

جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر شوشتر عصر امروز به ریاست دکتر پورمحمدی ریاست شورای اسلامی کهن شهر شوشتر و با حضور آقایان اکبرزاده ، تقی پور و شکوه نیا و حجت الاسلام و المسلمین زین الدین از اعضای شورای اسلامی و مهندس اسفندیاری سرپرست شهرداری و مدیران شهرداری و سایر اعضا در صحن شورا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرداری کهن شهر شوشتر، علیرضا تقی پور در این جلسه با تاکید بر تلاش مجموعه مدیریت شهری برای بهبود و ارتقا کیفیت خدمات دهی به شهروندان گرامی شوشتر گفت: در این جلسه به بررسی عملکرد تلاشگران خدمات شهری در این حوزه پرداخته شد.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شهرداری شوشتر در ادامه افزود: سرپرست و مدیران شهرداری و اعضای محترم شورای اسلامی شهر، تلاش خود را برای ایجاد رضایت حداکثری شهروندان از خدمات ارائه شده، خواهند نمود.

در ادامه این جلسه علیرضا تقی پور گزارشاتی از اقدامات صورت گرفته این کمیسیون و برنامه های آینده در سطح شهر و مشکلات شهری را ارائه دادند و طی گفتگو با مدیران شهرداری و بررسی های انجام شده مقرر گردید ، در حوزه زیباسازی نیز با استفاده از ظرفیت موجود نورپردازی های شایسته نسبت به زیباسازی سطح شهر اقدام شود و موانع و مشکلات هر چه سریعتر برطرف گردد.
شکوه نیا از اعضای شورای اسلامی همچنین در طی سخنان خود به خدمات ارائه شده در حوزه‌های خدمات شهری شهرداری هم اشاره نمودند و ضمن اعلام انتقادات خود بر لزوم رفع برخی نواقص در موضوعات مزبور تاکید نمودند.
در این جلسه همچنین حاضران در خصوص حل مشکلات و بیان موضوعات و چالش‌های حوزه خدمات شهری به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.
در پایان جلسه مقرر شد مصوبه های به تصویب رسیده پیگیری و گزارش فعالیت های عملی صورت گرفته در جلسه ی آینده ارائه گردد.
گفتنی است این جلسه در راستای هماهنگی و همکاری برای اجرای سیاست های کلی خدمات شهری برگزار شد.

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد