پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۱۲/۱۰/۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۳۴ |

دوره آموزشی آشنایی با مفاهیم ترافیکی

در راستای اجرای طرح آشنایی دانش‌آموزان با مفاهیم ترافیکی سطح حوزه استحفاظی، سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری شوشتر با همکاری پلیس راهور و اداره آموزش وپرورش، کلاس آشنایی با مفاهیم ترافیکی را برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهرداری کهن شهر شوشتر، علی اسدی از برگزاری کلاس «آموزشی آشنایی با مفاهیم ترافیکی» خبر داد و گفت: این برنامه آموزشی توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شوشتر و با همکاری پلیس راهور و اداره آموزش و پرورش برگزار شد.
وی گفت : این طرح به منظور آشنایی دانش آموزان مقاطع مختلف با مفاهیم ترافیکی و ایمنی مربوط به آن و همچنین ترغیب آنها برای استفاده از حمل و نقل عمومی نیز انجام میگیرد.

علی اسدی با بیان این مطلب اظهار کرد: هدف از برگزاری این آموزش ها ،نهادینه شدن فرهنگ ترافیک ،آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی به کودکان و فرهنگ سازی مسائل ترافیکی در میان کودکان و تأثیر بسزای آموزش ها در آینده برای کودکان است.
اسدی افزود: آموزش های مربوط به ترافیک و راهنمایی رانندگی را باید از سنین کودکی آغاز کرد، تا فرهنگ احترام به قانون از همان دوران کودکی در افراد نهادینه و به آنها القا شود.
وی ادامه داد این کلاس های آموزشی به صورت تئوری و عملی تعریف شده است.

اسدی گفت: برگزاری طرح آشنایی دانش‌آموزان با مفاهیم ترافیکی، در مدارس سطح حوزه استحفاظی توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ادامه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: آموزش مفاهیم ایمنی ترافیک یکی از مؤثرترین و کارآمدترین روش‌های تغییر الگوی رفتار کودکان در برخورد با مسائل ترافیکی می‌باشد، از این رو سعی کرده ایم آموزش های ارائه شده توسط پلیس راهور به کودکان متناسب با گروه سنی دانش آموزان برنامه ریزی و ارائه شود .

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد