پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۱۷/۱۱/۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۵ |

برگزاری همایش بصیرت افزایی و جهاد تبیین در شهرداری شوشتر

همزمان با دهه مبارک فجر، همایش بصیرت‌افزایی و جهاد تبیین به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید صدرزاده شهرداری شوشتر در نمازخانه شهرداری شوشتر برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری شهرداری کهن شهر شوشتر؛ حجت الاسلام والمسلمین شهریاری در این همایش پیرامون جهاد تببین عنوان کرد: جهاد تبیین موضوعی است که در بیانات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بارها مورد تأکید و اشاره قرار گرفته است و رهبر انقلاب اسلامی ابعاد مختلف آن را توصیف کرده‌اند. جهاد تبیین یک فریضه‌ی قطعی و یک فریضه‌ی فوری است و هر کسی که می‌تواند باید اقدام کند،وخدمت مخلصانه و بی ریا یعنی درک مردم و در کنار مردم بودن ،مسئولان باید از همه جهات با مردم در حل مشکلات شهری همراه باشد و این حرکت نیاز به پویش جهادی دارد.

حجت الاسلام شهریاری‌ سخنران این همایش، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری پیرامون جهاد تبیین، اظهار کرد: امروز مقام معظم رهبری وظیفه‌ای را بر دوش ما گذاشته‌اند که هر کس پشتیبان انقلاب است و پیرو راه شهدا باید جهاد تبیین داشته باشد.
وی‌افزود: جهاد تبیین یعنی هر کسی خواست در برابر انقلاب، نظام، ولایت و ارزش‌های ما حرف‌های بی ربط بزند ما با استدلال و با منطق و با دست پر از انقلاب، ولایت، نظام و ارزش‌هایمان دفاع کنیم و این همان کاری است که شهدای عزیز با تقدیم جانشان انجام دادند، اکنون ما باید با زبانمان و با تلاش و با عمل خود آن را انجام دهیم .

وی گفت: گام دوم انقلاب بر دوش جوانان است، امیدآفرینی و امیدوار کردن اولین گام در بیانیه گام دوم است،کسی که خداوند را دارد حق ناامید شدن ندارد.

این کارشناس مذهبی بیان کرد: دشمن می‌خواهد با ترس ما را ناامید کند و سه کار برای ترسیدن ما وجود دارد اولین کار این است که با کم کردن نفرات می‌خواهد ما را ناامید کند، با تجهیزات خود می‌خواهد ما را بترساند و با دروغ و سیاه‌نمایی ما را از مسیر انقلاب خارج کند بنابراین اجازه ندهیم دشمن یأس و نا امیدی را در جامعه ترویج کند.

درباره نویسنده / روابط عمومی شهرداری

[ همه نوشته های روابط عمومی شهرداری → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد