پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۱۷/۱۱/۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۸ |

نشست صمیمی سرپرست شهرداری شوشتر با مدیران علوم پزشکی شهرستان

به گزارش پایگاه خبری شهرداری کهن شهر شوشتر: نشست صمیمی محمد اسفندیاری سرپرست شهرداری شوشتر با ابراهیمی مشاور و سرپرست حوزه ریاست علوم پزشکی شهرستان به همراه ملک محمد منجزی معاونت اداری مالی شهرداری در دفتر سرپرست شهرداری برگزار شد.
مدیران علوم پزشکی شهرستان، در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات مجموعه شهرداری در راستای ارتقای سطح خدمات شهری اظهار داشت: با توجه به اینکه دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری در راستای حفظ سلامت و بهداشت عمومی شهروندان نقش محوری دارند، لازم است همکاری های دوجانبه ای با محوریت خدمت مردم داشته باشند.
اسفندیاری سرپرست شهرداری از آمادگی مجموعه شهرداری برای همکاری‌های مشترک و تعاملی با دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و افزود: خدمت رسانی به مردم وظیفه مشترک همه دستگاه‌ها، ارگانها و نهادها است که مجموعه‌های شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی در این مسیر اقدامات خوبی داشته اند.
اسفندیاری با اشاره به تلاش های خالصانه و توأم با از خودگذشتگی پرسنل حوزه های مختلف سلامت، گفت: جامعه قدردان این جان فشانی های پرسنل حوزه سلامت بوده و شهرداری و شورای اسلامی شهر در راستای ارتقاء سلامت شهر ، از تمامی ظرفیت های موجود استفاده خواهد کرد .

درباره نویسنده / روابط عمومی شهرداری

[ همه نوشته های روابط عمومی شهرداری → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد