پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۰۶/۰۵/۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۵۸ |

جلسه شورای مسکن شهرستان شوشتر برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری شهرداری کهن شهر شوشتر، جلسه شورای مسکن شهرستان شوشتر با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستان در فرمانداری شوشتر برگزار شد.

محمد اسفندیاری سرپرست شهرداری شوشتر در حاشیه این جلسه اظهار کرد: از جمله مسائل طرح شده در این جلسه مشکلات موجود در ادامه پروژه های عمرانی بود که مقرر شد
۱_ انعقاد تفاهمنامه بین اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرداری شوشتر در خصوص احداث پل چهارم شوشتر در مجاورت مرقد علامه شیخ شوشتری بر روی رود کارون که مقرر شد کلیه موارد مربوط به سازه پل از قبیل مراحل اداری و اخذ مجوز ماده ۲۳ از سازمان برنامه و بودجه کشور ، تامین اعتبار و مراحل ساخت و اجرایی را اداره کل راه و شهرسازی استان و مراحل اجرایی مسیرهای دسترسی را شهرداری شوشتر بر عهده گیرد .

۲ _ بازگشایی و تکمیل خیابان شیخ جعفر(میرزا هادی ) که با مساعدت مدیر کل راه و شهرسازی مقرر گردید بازگشایی مسیر انجام شود و در این زمینه کمک‌های لازمه به شهرداری داده شود
۳ _ مقر گردید زمین خالی منطقه دلدل پشت مرقد برابن مالک از طرف اداره راه و شهرسازی جهت احداث پارک محله ای به شهرداری شوشتر واگذار شود.
۴ _ حل شدن سهم ده درصد شهرداری از اراضی و زمین‌هایی که اداره راه و شهرسازی دارد و باید به شهرداری واگذار شود
۵ _ زمین‌های پشت کوچه های منطقه فرهنگ شهر( معروف به کوچه سه متری و ۶۲.۵ مترمربعی ) مجوز لازم از طرف اداره راه وشهرسازی به شهرداری جهت واگذاری به متقاضیان داده شد.
۶. پیگیری جهت تحویل نقشه های پایه مربوط به طرح جامع
۷. پیگیری موارد قانونی جهت رفع مشکلات اراضی مربوط به بام شوشتر

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد