پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۰۲/۱۰/۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۵۷ |

دیدار سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر با فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر

سرپرست شهرداری به همراه رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از معاونین و مدیران شهرداری با فرمانده انتظامی دارالمؤمنین شوشتر دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهرداری کهن شهر شوشتر: در این دیدار که به مناسبت انتصاب سرهنگ فرشاد کاظمی به فرماندهی انتظامی شوشتر صورت گرفت طرفین در مورد مسائل فیمابین شهرداری و فرماندهی انتظامی شهرستان به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

سرپرست شهرداری شوشتر ضمن تبریک انتصاب کاظمی به فرماندهی انتظامی شهرستان شوشتر گفت: تعامل و همکاری دو طرفه بین شهرداری و پلیس ضرورتی اجتناب ناپذیر و لازمه اداره امورات شهر می باشد و این ارتباط باید همواره حفظ، تقویت و گسترده تر شود.
سرپرست شهرداری شوشتر ضمن تقدیر از زحمات نیروهای مختلف انتظامی در حفظ نظم و امنیت شهر و شهروندان افزود: برقراری بی وقفه چرخه حیات و نظم و امنیت در جای جای شهر مستلزم حضور دوشادوش مدیریت شهری، نیروهای چندگانه فراجا و دیگر دستگاه ها و نهادهای اجرایی و امنیتی و قضایی است و ما مفتخریم که به عنوان عضوی از این مجموعه منسجم در خدمت مردم و شهروندان عزیز قرار داریم.
محمد اسفندیاری با اشاره به برخی مشکلات در حوزه سد معبر و معضلاتی که از ناحیه تخلفات رانندگی در این زمینه وجود دارد تاکید کرد: توقف طولانی مدت برخی خودروهای دستفروشان در حاشیه معابر و محدوده میادین و همچنین تردد بی رویه موتورسیکلت ها در پیاده راه مشکلات عدیده ای را در بحث مزاحمت برای عبور و مرور ایمن شهروندان به وجود آورده که درخواست ما از فرماندهی محترم انتظامی برخورد با این مشکلات و اهتمام در راستای حل آن ها می باشد.

دکتر پورمحمدی ریاست شورای اسلامی کهن شهر شوشتر نیز با تبریک انتصاب فرمانده جدید انتظامی شهرستان برای وی آرزوی موفقیت کرده و خواستار افزایش تعامل و همکاری بین شهرداری و فراجا در جهت برخورد جدی با ساخت و سازهای غیرمجاز، حل مشکلات سد معبر و مشکلات اجتماعی و معضلات ترافیکی شهر و … شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر در این دیدار با حیاتی خواندن ارتباط بین شهرداری و فراجا گفت: اگر تعامل و همکاری بین شهرداری و پلیس نباشد اصولا مدنیتی شکل نمی گیرد.
سرهنگ فرشاد کاظمی افزود: شهرداری و پلیس دو رکن اصلی ارائه خدمات زیستی به مردم و تداوم چرخه زندگی در جوامع هستند و افتخار پلیس این است که خادم مردم بوده و در کنار دیگر نهاد مهم خدماتی در اداره امور شهر و خدمت به شهروندان نقش اساسی دارد.
عضو شورای تامین شهرستان شوشتر خاطرنشان کرد: پلیس در تمامی بخش های انتظامی و امنیتی با جدیت در کنار شهرداری و شورای اسلامی شهر بوده و در راستای انجام مأموریت ذاتی خود که حفظ و حراست از جان و مال مردم و مصالح و منافع عموم جامعه است از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد