پورتال شهرداری شوشتر

پورتال شهرداری شوشتر

پورتال اطلاع رسانی وارتباطات مردمی شوشتر

پورتال شهرداری شوشتر
پورتال شهرداری شوشتر

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ 22/07/1399 ساعت 08:43 |

پاسخگویی مستقیم شهردار کهن شهر شوشتر و مدیران شهرداری  از طریق سامانه ۱۳۷ به درخواست های شهروندان

شهردار کهن شهر شوشتر  از طریق سامانه ۱۳۷ مرکز ارتباطات مردمی شهرداری به صورت مستقیم پاسخگوی سوالات شهروندان شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری شوشتر ،  عباس اسکندری نیا  صبح امروز، سه شنبه ۲۲ مهر ماه، از ساعت ۹ الی ۱۰  به مدت یک ساعت پاسخگوی درخواست ها، پیشنهادات و مشکلات شهروندان در حوزه های مختلف شهری بود و دستورات لازم جهت رفع مشکلات شهروندان تماس گیرنده را صادر کرد.
این کار جهت ارتباط مستقیم با شهروندان و پیگیری درخواست های مردم است ؛  مرکز ۱۳۷ شهرداری متشکل از چند اپراتور است که سوالات مردم را ثبت کرده و درخواست ها و شکایات مردمی پیگیری می شوند. 
کلیه خدمات شهرداری که به عنوان پیام و درخواست از سوی شهروندان به سامانه ۱۳۷ مطرح می‌گردد رایگان و بدون هزینه می‌باشد.
شهروندان شوشتری  می‌توانند بدون وقفه و تعطیلی در ۲۴ ساعت شبانه‌روز با سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ از طریق شماره ۱۳۷،تماس حاصل کنند.

در هنگام تماس با ۱۳۷ به نکات زیر توجه کنید!

تعیین نشانی دقیق و نوع موضوع درخواست مورد نظر، قبل از تماس.

توجه کامل به سوالات کارشناس ثبت پیام و پاسخ کوتاه، لازم و کافی به سوالات.

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد