پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۱۶/۰۹/۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۴۹ |

پیام تبریک شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی کهن شهر شوشتر به مناسبت روز دانشجو

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی
۱۶ آذر روز دانشجو؛ یادآور حضور آگاهانه دانشجویان مسلمان در صحنه های مبارزه با رژیم ستم شاهی در کنار سایر اقشار انقلابی کشور عزیزمان ایران است و این ایستادگی، ایثار و فداکاری دانشجویان هرگز از حافظه تاریخی این مرز و بوم و ملت آگاه آن پاک نخواهد شد. در این رهگذر دانشجویان بسیاری جان خود را در طبق اخلاص نهاده و در راه پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی در ادوار مختلف به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.
امروز بر همه ما واجب است که ضمن تبریک به حماسه سازان ۱۶ آذر در جامعه دانشگاهی کشور و نکوداشت یاد و خاطره شهیدان راه آزادی و استقلال میهنمان؛ که رشد و پیشرفت امروزمان را مرهون جان فشانی ها و ایثارگری های آن عزیزان است ؛ تلاش کنیم تا زمینه حضور این نیروهای خوش فکر، دلسوز و متخصص در تمام عرصه های مختلف اجرایی، سیاسی و فرهنگی کشور را محقق سازیم.
۱۶ آذر ماه روز دانشجو را به تمامی اصحاب علم و اندیشه در کشور به‌ویژه دانشجویان و اساتید وارسته و برجسته دانشگاه‌های کهن شهر شوشتر تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همه دانشجویان تلاشگر و مومن ایرانی را در جهت تولید علم و تلاش روزافزون در جهت نیل به اهداف بلند نظام اسلامی تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و نائب برحقش حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) از خداوند منان خواهان و خواستاریم.

عباس اسکندری نیا – شهردار کهن شهر شوشتر

اردشیر زنگنه بدیل رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر شوشتر

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد