معرفی سامانه ۱۳۷
امروزه جوامع بشری با توجه به رشد فزاینده ارتباطات و اطلاعات، نیاز به مدیریت خاصی دارند که بتوانند از سرمایه های انسانی و اجتماعی بهره مند گردند تا با مدیریت صحیح در زندگی روزمره تسهیلات ویژه ای فراخور زندگی اجتماعی فراهم آورند.
با عنایت به اینکه کاهش زمان انجام خدمات، افزایش کیفیت و تسهیل در انجام ارتباطات از نیاز های تعاملات عصر کنونی می باشد، شهرداری کهن شهر شوشتر نیز به عنوان یک نهاد اجتماعی ، مدیریت واحد شهری را از مهمترین وظایف خود دانسته و با علم به تحولات اخیر در عرصه کار و روابط اجتماعی در سطح جوامع، با استفاده از فناوری اطلاعات در راه تحقق اهداف کلان مدیریتی گامهای متعددی را برداشته است. بدون تردید ایجاد سامانه های نوین شهری در حوزه های مدیریت، اجرا و نظارت در راستای تحقق این مهم می باشد. در این راستا واحد ارتباطات مردمی سامانه ۱۳۷ شهرداری شوشتر همگام با سایر کلان شهر ها با هدف دریافت دیدگاه ها و نقطه نظرات شهروندان در خصوص مدیریت شهری و همچنین ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با مدیران ارشد و با هدف بهینه سازی و تسریع در خدمت رسانی به شهروندان به فعالیت خود ادامه می دهد .
این سامانه جایگزینی مناسب جهت کاهش مراجعات حضوری شهروندان به حوزه های مختلف شهرداری می باشد و شهروندان به آسانی و در کمترین زمان ممکن می توانند درخواست های خود را به مدیران و کارشناسان شهرداری شوشتر منتقل نمایند .