پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۱۷/۰۱/۱۴۰۰ ساعت ۰۶:۰۴ |

شهردار کهن شهر شوشتر :

طرح پلاک کوبی درختان سطح شهر ادامه دارد

شهردار شوشتر از اجرای طرح پلاک کوبی درختان به منظور شناسنامه دار کردن، ثبت اطلاعات هر درخت و دسترسی آسان تر به اطلاعات مربوط در سطح شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر شوشتر ؛
عباس اسکندری نیا شهردار شوشتر گفت: طرح پلاک کوبی درختان سطح شهر به منظور شناسنامه دار کردن درختان و ثبت اطلاعات هر درخت شامل گونه ، سن تقریبی، ارتفاع و سایر اطلاعات اجرا می شود.
اسکندری نیا افزود: با اجرای ممیزی درختان موجود در سطح خیابان ها و معابر و فضاهای سبز پارک ها و بوستان های شهر ، اطلاعات لازم برای برنامه ریزی رسیدگی و بهبود فضای سبز انجام خواهد شد.

وی توضیح داد: طرح شناسنامه دار کردن و پلاک کوبی درختان به منظور ایجاد بانک اطلاعاتی در راستای دسترسی آسان تر به اطلاعات مربوط به درختان در جهت حفظ، حراست و نگهداری از آنها در حال انجام می باشد.

شهردار شوشتر گفت: در حال حاضر این طرح در پارک بعثت انجام گرفت.
اسکندری نیا ، هدف دیگر از اجرای طرح پلاک کوبی درختان را ساماندهی، حفاظت و جلوگیری از قطع بی رویه درختان ، توسعه فضای سبز ، افزایش سرسبزی و زیبایی شهر عنوان کرده و از شهروندان درخواست نمود که با مشارکت خود در حفظ و نگهداری درختان سطح شهر بیش از پیش کوشا بوده و هرگونه تخلفی را نیز در خصوص قطع درختان و یا آسیب به فضاهای سبز شهری را با تلفن ۱۳۷ به اطلاع مسئولین مربوطه برسانند.

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد