پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۳۱/۰۳/۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۵۲ |

پیام ارج گزاری اردشیر زنگنه ریاست شورای اسلامی شهر شوشتر از حضور گسترده مردم در انتخابات و تبریک به منتخبین شورای اسلامی دوره ششم کهن شهر شوشتر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر شوشتر ، در پی حضور گسترده و باشکوه ملت ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اردشیر زنگنه ریاست شورای اسلامی شهر شوشتر در پیامی از حضور مردم دارالمومنین شوشتر قدردانی کرد.

متن پیام به این شرح است؛

ملت بزرگ ایران بار دیگر با حضور باشکوه خود در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا،حماسه ای شگفت آفریدند و عظمتی نو برپا کردند و عزت و سربلندی ایران اسلامی را در عرصه بین المللی تحکیم بخشیدند.

خداوند قادر و متعال را سپاس می گویم که با عنایتش ملت بزرگ ایران را در مسیر استقلال طلبی و عزت خواهی یاری نموده و با  فضل و کرم خویش منشا سربلندی و سعادت نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم نموده است.

مشارکت حداکثری مردم کهن شهر شوشتر در انتخابات ،لبیک دیگری به ندای رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی ) و تجدید میثاق با ارزش های انقلاب و آرمان های امام خمینی (ره) و شهیدان گرامی و نشانه بلوغ سیاسی مردم بود.

بی تردید در میدان و صحنه بزرگ  انتخابات ،خلق حماسه ای عظیم از جنس بصیرت و اتحاد جز با عنایات الهی و قدم های استوار مردم عزیز مقدور نیست و یقین بدانید پیروز این صحنه ملت بزرگ ایران هستند.

اینجانب ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در بزرگ ترین رویداد سیاسی کشور و انتخاب حضرت آیت الله دکتر رئیسی به سمت ریاست جمهوری اسلامی ایران و هم چنین انتخاب ترکیبی از چهره های جوان و با تجربه را به عنوان اعضای جدید شورای اسلامی شهر شوشتر تبریک عرض نموده ، امید است با اتحاد و همدلی در مسیر رشد و توسعه و شکوفایی شهر شوشتر گام برداریم.

اردشیر زنگنه بدیل ریاست شورای اسلامی شهر شوشتر

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد