پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۰۶/۰۵/۱۴۰۰ ساعت ۰۴:۱۹ |

جوابیه شهرداری شوشتر  در خصوص مستاجر رستوران و آخرین وضعیت پارک شهید همت پور

با سلام و احترام

اخیرا در فضای مجازی و برخی کانال های خبری مطلبی تحت عنوان «وضعیت مستاجر و رستوران پارک شهید همت پور» منتشر نموده اند که توضیح ذیل توسط شهرداری شوشتر جهت تنویر افکار به استحضار شهروندان میرساند:

شهرداری شوشتر طبق قانون مجاز است قسمتی از پارکها که داخل شهر واقع شده است را در قبال دریافت اجاره بها به دیگران به طور اجاره طبق قانون برون سپاری واگذار نماید .
قراردادی که شهرداری در قالب عقد اجاره با این اشخاص تنظیم می‌کند مشمول مقررات حفظ و نگهداری فضای سبز و سرویس‌های بهداشتی و جلوگیری از ورود احشام به پارک و… بوده است که طی مدت قرار داد هیچ کدام از موارد رعایت نشده است و پس از شش ماه مهلت قانونی به علت عدم انجام تعهدات قراردادی جمع آوری شد.

تخریب اموال عمومی در مدت مذکور از جمله مشکلاتی است که شهرداری شوشتر باید هزینه سنگینی بابت ترمیم، بازسازی و جانمایی مجدد آنها پرداخت کند هزینه‌ای که در حقیقت سهم عموم شهروندان است که صرف دوباره کاری امور میشود.

گفتنی است؛ میزان خسارت وارده توسط کارشناسان حقوقی شهرداری در حال بررسی بوده ضمن این که این موضوع از طریق مراجع ذیصلاح و دادگستری شهرستان شوشتر نیز در حال پیگیری است.
تخریب اموال عمومی جرم محسوب می‌شود و بدون تردید با متخلفان برابر قانون از طریق مراجع قضائی برخورد خواهد شد.

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد