پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۳۰/۰۵/۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۷ |

پیام تسلیت مجموعه مدیریت شهری کهن شهر شوشتر به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی کهن شهر شوشتر؛ به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام و شهدای مظلوم کربلا، پیام تسلیتی را منتشر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری وشورای اسلامی شهرشوشتر، متن این پیام تسلیت به شرح زیر است.
بسم الله الرحمن الرحیم 
«یَا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّهُ ارْجِعِی إِلَى رَبِّک رَاضِیَهً مَّرْضِیَّهً فَادْخُلِی فِی عِبَادِی وَادْخُلِی جَنَّتِی»

بدون شک مکتب امام حسین(ع) و واقعه عاشورا نقطه عطفی در سراسر جهان بخصوص جهان اسلام می‌باشد؛ مکتبی که پیام آزادگی، وفاداری، شجاعت و ایستادگی در برابر ظلم و جور را در خود گنجانده و به عالمیان عرضه داشته است.

واقعه بزرگ عاشورا طبق روایات معصومین و ائمه اطهار علیه‌السلام چنان حرارتی در قلوب مسلمین نهادینه کرده که این شور و شعور روز به روز مشتعل‌تر می شود. امام حسین علیه‌السلام و ۷۲ تن از یاران باوفای‌شان برگ زرینی را در همه تاریخ به ثبت رساندند و خواهیم دید که روزهای تاسوعا، عاشورا و اربعین حسینی چشم جهانیان به این عظمت، شور و شعور و ارادت عاشقان اهل بیت علیهم‌السلام خیره خواهد شد.

قیام امام حسین علیه‌السلام و یاران باوفای ایشان، تنها یک پیغام اصلی را به همراه داشت و آنهم بی‌تفاوت نبودن و احساس تکلیف داشتن در جامعه است تا در برابر ظلم و ستم و استکبار سکوت نکنیم.
اینجانبان فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را محضر حضرت ولی‌عصر ارواحنافداه، مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و همچنین تمامی مسلمانان و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام علی‌الخصوص مردم شهیدپرور کهن شهر شوشتر تسلیت و تعزیت عرض می نماییم.

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد