پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۲۷/۰۶/۱۴۰۰ ساعت ۰۴:۲۰ |

جمع آوری بنرهای تبلیغاتی غیرمجاز از سطح ناحیه یک معاونت خدمات شهری شهرداری شوشتر

مدیر واحد اجرائیات معاونت خدمات شهری شهرداری شوشتر گفت: تمامی بنرهای تبلیغاتی و غیرمجازی که بدون رعایت قوانین و ضوابط موجود در سطح ناحیه نصب شده بود جمع آوری و اخطارهایی در همین زمینه به متخلفین صادر شد.

علی حسن پوریان اظهار کرد: رسیدگی به تخلفاتی که باعث بر هم خوردن زیبایی شهر می شود از جمله وظایف حوزه اجرائیات معاونت خدمات شهری است.

وی ادامه داد: با رسیدگی به این تخلفات هم قوانین و مقررات حقوق شهروندی رعایت می‌شود و هم فضایی مناسب و به دور از زوائد بصری برای شهروندان فراهم می‌شود.

وی افزود: در همین راستا طی عملیاتی از سوی همکاران اجرائیات خدمات شهری ، تمامی بنرهای تبلیغاتی و غیرمجازی که بدون رعایت قوانین و ضوابط موجود در سطح ناحیه نصب شده بود، جمع آوری و اخطارهایی در همین زمینه به متخلفین صادر شد.

مدیر واحد اجرائیات معاونت خدمات شهری بیان کرد: این عملیات در جهت حفظ زیبایی سیمای بصری شهر و مهیا کردن شرایط مناسب برای رفت و آمد شهروندان صورت گرفت و ادامه دارد.

حسن پوریان عنوان کرد: امیدواریم شهروندان عزیز با رعایت حقوق شهروندی و قوانین و مقررات امور شهری بتوانند در سازندگی شهری زیباتر و ایجاد فضاهای مناسب شهری در کنار یکدیگر سهیم باشند .

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد