پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۱۸/۰۸/۱۴۰۰ ساعت ۰۴:۴۳ |

ملاقات چهره به چهره مهندس اسفندیاری سرپرست شهرداری شوشتر با شهروندان

در راستای ارتباط مستقیم و چهره به چهره با شهروندان و پیگیری مشکلات ایشان جلسه ملاقات عمومی سرپرست شهرداری شوشتر با شهروندان صبح امروز(دوشنبه) برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شوشتر  ، به منظور تسریع در رسیدگی به مشکلات و درخواست های شهروندان؛ برنامه ملاقات هفتگی سرپرست شهرداری شوشتر با حضور معاونین و مدیران و اعضای شورای اسلامی شهر شوشتر برگزار شد و جمعی از شهروندان ضمن ملاقات حضوری
با مهندس محمد اسفندیاری به طرح و بیان برخی از مشکلات و معضلات شهروندی پرداختند.

در این جلسه سرپرست شهرداری شوشتر ضمن آگاهی از مشکلات و درخواست های شهروندان در زمینه مسائل مرتبط به حوزه کاری شهرداری و ارائه رهنمودهای لازم، دستورات مقتضی را به منظور رسیدگی به دغدغه های شهروندان در کوتاه ترین زمان و همچنین در چارچوب قوانین شهرداری صادر نمود.

جلب رضایتمندی شهروندان ، ارتباط رو در رو و بدون واسطه مردم با سرپرست شهرداری شوشتر و تکریم ارباب رجوع از اهداف برگزاری جلسات ملاقات مردمی است.

گفتنی است ملاقات‌های عمومی سرپرست شهرداری شوشتر با شهروندان روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۸ الی ۱۲ در دفتر شهردار شوشتر برگزار می‌شود و شهروندان عزیز می‌توانند روزهای دوشنبه هر هفته با تعیین وقت قبلی با شهردار دیدار و به طرح مشکلات خود بپردازند .

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد