پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۰۱/۰۹/۱۴۰۰ ساعت ۰۴:۵۰ |

پیام تبریک فرمانده پایگاه بسیج شهید صدرزاده شهرداری شوشتر

هفته بسیج، بزرگداشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی و سرافرازی این سرزمین صورت گرفته  است، گمان درستی نیست اگر بسیج را حاصل جنگ تحمیلی یا انقلاب اسلامی بدانیم .

بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت‏هاى مسلمان رشد کرده است. هوشمندى حضرت امام خمینى رحمت ‏الله علیه و عدالت‏خواهى میلیون‏ها انسان باایمان، تنها، تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.
 
بسیج مدرسه‌‌‌ عشق و ایثار است، که عاشقان مکتب آن فرهنگ ناب بسیجی را به سرمشق امام حسین(ع)، به خون شهدا، به فدارکاری ایثارگران و با پیوند ولایتمداری نگاشته‌اند و آن را به خاک جبهه‌ها و بوی چفیه‌ها مزین کرده‌اند.
 
بسیج و بسیجی، نیروهای رزمنده ‏ای را در نظر می‏ آورد که با شجاعت تمام، هشت سال دفاع از حکومت اسلامی را به عهده گرفتند و مردانه و بدون خستگی، صحنه‏ هایی را در جنگ آفریدند که قلم هیچ گاه قادر به توصیف آن نیست. مقام معظم رهبری در توصیف بسیج می‏فرماید: «بسیج، یعنی همین پایگاه‏های مقاومت و همین نیروهای جوان و پرشور. همین جوانانی که نماز و عبادتشان، پدران و مادران پیر را به شگفتی و تعجب وادار می‏کند. بسیج یعنی متن مردم، مردمی که می‏توان امید دفاع از انقلاب را از آنها داشت».

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج به بسیجیان بصیر و دریادل، یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و سال‌های جنگ تحمیلی به ویژه شهدای بسیجی هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم را گرامی‌ می‌دارم.

مصطفی خادم سیدالشهداء
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید صدرزاده شهرداری شوشتر

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد