پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۲۰/۰۹/۱۴۰۰ ساعت ۰۴:۴۴ |

دیدار و تقدیر سهراب گیلانی نماینده محترم شهرستان شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی؛ فرماندار ، شهردار ، ریاست و اعضای شورای اسلامی و سایر مسئولین شهرستان از پرستاران به مناسبت روز پرستار

به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری (س) و گرامیداشت مقام پرستار شهردار ، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر و سایر مسئولین شهرستان با حضور در بیمارستان خاتم الانبیا و الهادی از پرستاران این بیمارستان تقدیرکردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهرشوشتر
احمد رضا عمانی در این دیدار ضمن تبریک میلاد  عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، گفت: پرستاری تلفیقی از عشق و فداکاری و ایثارگری است.

 پورمحمدی ریاست شورای اسلامی شهر شوشتر نیز در این دیدار با تبریک روز پرستار گفت: یکی از مشاغلی که باعث جلب رضایت پروردگار و رسول خدا و آرامش بیماران می شود، شغل پرستاری است.

اکبر زاده عضو شورای اسلامی شهر شوشتر نیز اظهار داشت : امیدواریم پرستاران با الگو گرفتن از رفتار و شخصیت والای حضرت زینب در همه مراحل زندگی خود، بهترین راه و روش زندگی را انتخاب کنند.

شهردار ، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر  و سایر مسئولین شهرستان با حضور در بخشهای مختلف بیمارستان الهادی و خاتم الانبیا این  روز را به پرستاران تبریک گفتند و با اهداء شاخه گل و شیرینی از زحمات شبانه روزی آنان تقدیر و تشکر کردند.

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد