پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۲۱/۰۹/۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۰۲ |

دیدار رئیس دانشگاه با شهردار و رییس شورای اسلامی شهر شوشتر

رئیس و هیات رییسه دانشگاه با شهردار و رییس شورای اسلامی شهر شوشتر در زمینه همکاری های دوجانبه و مشترک دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار دکتر رضا کیانی نیا ضمن تبریک انتصاب دکتر احمدرضا عمانی بعنوان شهردار جدید اظهار امیدواری کرد انشاالله در آینده نزدیک با مدیریت جدید شورای شهر و شهرداری شاهد تحول چشمگیر در توسعه شوشتر باشیم.

در این دیدار رئیس شورای اسلامی شوشتر گفت: شورا و شهردار به عنوان محور و نقطه اتکای توسعه عمرانی شهر بوده و همکاری و تعامل بین دانشگاه و شهرداری می تواند در جهت رونق و شکوفایی شهر نقش مهمی ایفا نماید.

دکتر محمدحسین پورمحمدی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی از امکانات و توانمندی‌های مناسبی برای خدمت به شهر برخوردار است و با تعامل و همفکری با کارکنان و اساتید، میتوانیم به گسترش این خدمات کمک کنیم.

همچنین در ادامه دکتر احمدرضا عمانی شهردار جدید شوشتر، از آمادگی حوزه مدیریت شهری برای تعامل بیشتر با دانشگاه با هدف توسعه علمی شهر و گسترش تعاملات، همکاری های دوجانبه و استفاده از ظرفیت های طرفین تأکید کرد.

در ادامه حاضرین در جلسه به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات پرداختند و مقرر گردید که جلسات بین شهرداری و دانشگاه بطور مستمر جهت پیشبرد اهداف مورد نظر برگزار گردد.

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد