پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۲۳/۰۹/۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۹ |

توجه به معیشت کارکنان دغدغه اصلی مدیریت شهری است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شوشتر، احمد رضا عمانی منابع انسانی را از ارزشمندترین سرمایه های هر سازمانی دانست و اظهار کرد: تأمین و ارتقای سطح رفاه و معیشت کارگران و کارمندان خدوم  شهرداری همواره مورد توجه مجموعه مدیریت شهری شوشتر خواهد بود .

شهردار کهن شهر شوشتر با اعلام این خبر افزود: تامین معیشت کارکنان شهرداری اولویت اول شهرداری و اعضای شورای شهر می باشد و با توجه به برنامه ریزی انجام شده پرداخت حقوق کلیه کارکنان در تاریخ ۱۵ آذر در نظر گرفته شد و به یاری خداوند این مهم انجام شد ؛ متاسفانه یکی از پیمانکاران طرف قرارداد پول واریز شده به حسابش از طرف شهرداری را به جای پرداخت حقوق به پرداخت سنوات کارکنان اختصاص داد و باعث بروز مشکلاتی برای تعدادی از کارکنان خدوم شهرداری شد.

با پیگیری های زیاد خادمان مردم در شهرداری و شورای شهر برای تامین معیشت کارکنان و با وجود کمبود منابع مالی نسبت به پرداخت حقوق با وجود پرداخت سنوات اقدام شد.

شهردار شوشتر افزود: پرداخت به موقع حقوق پرسنل درجهت حمایت های معیشتی از کارکنان شهرداری و باهدف تأمین و ارتقای سطح رفاه کارکنان وافزایش بهره وری کارکنان انجام شده که نهایتا ارتقای سطح خدمات رسانی به شهروندان را به همراه داشته است.

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد