پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۲۷/۱۰/۱۴۰۰ ساعت ۰۴:۲۶ |

🍀 دکتر محمد حسین پورمحمدی ریاست شورای اسلامی کهن شهر شوشتر در پیامی هفته هوای پاک را گرامی داشت.

وی براهتمام جدی شهرداری و شورای اسلامی شهرشوشتر نسبت به محیط زیست تاکید و مشارکت عمومی شهروندان را پیش نیاز رسیدن به هوای پاک دانست. متن پیام رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر بدین شرح است:

🔰دنیای پاک و محیط زیست سالم از بزرگ‌ترین موهبت‌هایی است که خالق یکتا به بندگان خود ارزانی داشته است. امروزه آلودگی هوای شهرها، یکی از مهمترین تهدیدات زیست‌ محیطی برای سلامت انسان ها ست. بنابراین نگهداری از زیست بوم و پاکیزگی آن یکی از مهمترین مطالبات مردمی در سطح جامعه است که تحقق این خواسته به اراده شهروندان مسئولیت شناس و همراهی مدیران دستگاه های مربوطه وابسته است.
بدون شک هدف از اعلام روز ملی هوای پاک ایجاد حساسیت در بین اقشار مختلف جامعه بوده و از آنجا که کلید اصلی کاهش آلودگی هوا، مشارکت مردمی و افزایش هماهنگی بین بخشی است این روز می تواند عامل مهمی در ایجاد این مشارکت و هماهنگی باشد.

اینجانب هفته هوای پاک را مغتنم شمرده و بار دیگر تاکید میکنم،محیط زیست از مهمترین رویکردهای شورای اسلامی شهر شوشتر در دوره ششم بوده و در راه تحقق شعار امسال که به نام *هوای پاک ،حقوق عامه و اراده ملی* نامگذاری شده از تعامل و همکاری با همه گروهها ،انجمها وسمنهای زیست محیطی ، فعالین اجتماعی ومسئولین شهرستان شوشتر استقبال میشود. امید است از ثمره این همکاری و تعامل ها شهرستان بهره مند شده و به داشتن شهری سبز با آسمانی آبی کمک نماید.

در پایان ضمن گرامیداشت این هفته ، مراتب سپاس و امتنان خود را از همه ی متولیان امر و مردم فهیم و همراه شهرستان ، سمنها و فعالین محیط زیستی ابراز داشته و برای تمامی شهرهای سرزمینم بویژه شهرم شوشتر آفتابی درخشان، آسمانی آبی و هوایی پاک ، آرزو می‌نمایم.

محمد حسین پورمحمدی ریاست شورای اسلامی کهن شهر شوشتر

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد