پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۰۷/۱۲/۱۴۰۰ ساعت ۰۴:۵۴ |

پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی کهن شهر شوشتر
به مناسبت روز مهندس همزمان با پنجم اسفند ماه صادر شد

پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی کهن شهر شوشتر به مناسبت روز مهندس

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی کهن شهر شوشتر، همزمان با گرامیداشت پنجم اسفند ماه روز مهندس، اعضای شورای اسلامی کهن شهر شوشتر و دکتر احمد رضا عمانی شهردار این شهر، با صدور پیامی این روز را به کلیه مهندسین و به ویژه مهندسین فعال در مجموعه شهرداری و شورای شهر، تبریک گفتند.

متن پیام: پنجم اسفند ماه، سالروز تولد خواجه نصیرالدین طوسی یکی از بزرگترین چهره های علمی جهان اسلام، در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام «روز مهندس» نامگذاری شده است.
امروز، روز خلاقیت ها، نوآوری ها، خودباوری ها و توانمندی های مهندسان ایران زمین است تا به جهانیان یادآوری کند که این سرزمین همیشه مهد اندیشه های نوین بوده و جوانان آن در گذر روزهای سخت با تکیه بر توان داخلی و قدرت اندیشه خود، تمامی راه های صعب العبور رسیدن به پیشرفت را درنوردیده و امروز در مسیر استقلال و خودکفایی گام بر می دارد.
نقش مثال زدنی و حائز اهمیت مهندسان در زندگی مدرن و آمیخته با تکنولوژی های روز دنیا انکار شدنی نیست و ما معتقدیم شهری که دارای بناهای تاریخی و منحصر به فردی همچون سازهای آبی ، مسجد جامع، خانه مستوفی و … است، قطعا یکی از خاستگاه های مهندسی کشور محسوب می شود.

در همین راستا بدین وسیله این روز را به جامعه مهندسی کهن شهر شوشتر تبریک و تهنیت گفته و امید است در سایه عنایات خداوندی و تلاش بسیار و همت والای مهندسین این مرز و بوم، هر روز بیش از گذشته شاهد رشد، پیشرفت و تعالی در همه عرصه ها باشیم.

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد