پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۰۶/۰۱/۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۳۱ |

پیام تبریک شهردار ، ریاست و اعضای شورای اسلامی کهن شهر شوشتر به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۰

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی کهن شهرشوشتر، شهردار و اعضای شورای اسلامی کهن شهر شوشتر با صدور پیامی فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۰ را تبریک گفتند.

متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
هر نوروز، شکوفه‌ها که از شاخ درختان سر بر می‌آورند و شوری در طبیعت برای رستن و زیبا شدن در می‌گیرد.
فرا رسیدن بهاران، هنگامه تجلی مواهب الهی بر بستر طیبعت و ارج نهادن به شکوه شکفتن، جشن نکوداشت والاترین آیین های انسانی و میعادگاه آشتی، صلح، مهربانی، مودت و محبت است.
بهار در سال ۱۴۰۰، با جوشش چشمه‌های رحمت الهی، جلوه‌های بی‌بدیلی در طبیعت کهن شهر شوشتر خلق کرده است؛ اما امسال با توجه به شرایط خاص و شیوع ویروس کرونا  باید با ماندن در خانه و پرهیز از سفر و دید و بازدیدهای نوروزی، از این تهدید و بحران به سلامت عبور کنیم تا بهارهای آینده را در کنار خانواده و عزیزان خود به خوبی و خوشی سپری کنیم.
ضمن تقدیر و سپاس از تمامی مردم و سربازان و مدافعان سلامت که در مقابله با بیماری کرونا جلودار هستند، امید داریم ایزد منان سال جدید را نقطه عطفی در عرصه سلامت مردم قرار خواهد داد.

با نهایت صمیمیت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و گلگون کفن ایران اسلامی به ویژه شهیدان گرانقدر کهن شهرشوشتر، فرا رسیدن بهار و نوروز ۱۴۰۰ که با ولادت ائمه اطهار (ع) و اعیاد شعبانیه مقارن شده است را به ملت عزیز ایران اسلامی به ویژه مردم بزرگ و عزیز کهن شهر شوشتر تبریک و شادباش می گوییم و از خداوند منان و بهارآفرین، برای همه ایرانیان و شوشتریهای های پرمهر، سالی سرشار از نیکویی، برکت، عزت، سعادت و سلامت آرزو داریم و امیدواریم در سایه منویات مقام معظـــم رهبری (مد ظله العالی)، سال ۱۴۰۰ سالی سرشار از گشایش، بهروزی و امید و نشاط باشد.

شهردار ، ریاست و اعضای شورای اسلامی کهن شهر شوشتر

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد