پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۲۹/۰۱/۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۳۵ |

پیام تبریک رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری شوشتر به مناسبت روز ملی ارتش

دکتر پورمحمدی، رییس شورای اسلامی شهر ، اعضای شورای اسلامی و محمد اسفندیاری، سرپرست شهرداری شوشتر در پیامی فرارسیدن بیست و نهم فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی را تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری و شورای اسلامی کهن شهر شوشتر؛ متن پیام به شرح زیر است:

“بسم الله الرحمن الرحیم”

۲۹ فروردین ماه روزیست که ارتش بیدار و قهرمان ایران به ندای امام و رهبر فرزانه خود لبیک گفت و با پیوستن به مردم مبارز، پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را برای ملت ایران به ارمغان آورد و این روز را در تقویم کشور به نام ارتش جمهوری اسلامی ایران مزین کردند. صیادها، بابایی‌ها، دوران‌ها، کشوری‌ها و … همه الگوهایی از تعهد، تواضع، فداکاری و گریختن از نام و نشان، برای نسل جوان و انقلابی ما هستند که امروز بیش از هر زمان به این روحیه و ارزش‌ها برای «قوی شدن» و عبور از یک گردنه تاریخی و جنگی تمام عیار ترکیبی و مدرن به آن نیاز داریم.

امروز اقتدار ارتش یکی از ارکان مهم تحقق راهبرد ایران قوی است که آسایش و پیشرفت را برای این مرز و بوم به ارمغان خواهد آورد. بالندگی و شکوه ایران بزرگ بی‌تردید بدون اقتدار و توانمندی عزیزانی که از کیان کشور حراست می‌کنند ممکن نیست. قدردان آنان هستیم و امیدواریم همچون همیشه در انجام مسئولیت‌ خطیر خود موفق باشند.

اینجانبان ضمن تبریک روز ارتش به محضر فرماندهی معظم کل قوا و همه دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس به ویژه سرداران و امیران ارتش را گرامی می داریم و از درگاه خداوند منان، توفیق خدمت در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای همه برادرانمان در ارتش جمهوری اسلامی ایران خواستاریم.

پایان پیام/

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد