پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۱۰/۰۲/۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۴۶ |

دعوت سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی کهن شهر شوشتر از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس

سرپرست شهرداری شوشتر و اعضای شورای اسلامی کهن شهر شوشتر در بیانیه‌ای، از امت ولایی و حزب‌الله کهن شهر شوشتر برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت به‌عمل آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری وشورای اسلامی کهن شهر شوشتر، سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی کهن شهر شوشتر در بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن روز قدس، از امت ولایی و حزب‌الله کهن شهر شوشتر برای حضور پرشور در راهپیمایی این روز دعوت به‌عمل آورد؛ متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز‌ها از پس دیگری آمدند و گذشتند تا به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز تاریخی قدس و میراث جاودانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام‌خمینی (ره) رسیده‌ایم.
به راستی که امروز مساله فلسطین دغدغه بشری همه آزادیخواهان و عدالتجویان است و گرامیداشت روز قدس بارقه‌های امید پیروزی ملت فلسطین را زنده نگه می‌دارد.
روز قدس، روز خروش ظلم‌ستیزان، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین، روز بیدارشدن وجدان‌های خفته و به فرموده امام راحل نه فقط روز فلسطین بلکه روز اسلام و حکومت اسلامی است.
در این روز بزرگ عظمت و عزت امت اسلامی به نمایش گذاشته می‌شود و ملت‌های آزاده و مسلمان سراسر جهان دوشادوش آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان عالم، یاد و خاطره مظلومیت ملت مسلمان فلسطین و جنایات روزافزون رژیم جعلی و اشغالگر قدس را فریاد می‌زنند.
شهرداری و شورای اسلامی کهن شهر شوشتر، به پیروی از امام خمینی (ره) و نایب صالح و بر حق ایشان، امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و به حمایت از مردم مظلوم فلسطین، از مردم ولایی و امت حزب‌الله کهن شهر شوشتر برای حضور در راهپیمایی سراسری روز قدس دعوت به‌عمل می‌آورد.

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد