پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۰۹/۰۸/۱۴۰۱ ساعت ۰۴:۳۹ |

بازدید سرپرست شهرداری و ریاست شورای اسلامی شهر از آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شوشتر

عصر امروز شنبه ۷ آبان ماه، مهندس اسفندیاری سرپرست شهرداری شوشتر و دکتر پورمحمدی رئیس شورای اسلامی کهن شهر شوشتر از امکانات و تجهیزات سازمان آتش نشانی بازدید و با رییس آتش نشانی و جمعی از آتش نشانان گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهرداری وشورای اسلامی کهن شهر شوشتر؛ دکتر محمد حسین پورمحمدی ضمن خدا قوت به تمامی آتش نشانان که همواره حافظ جان و مال مردم هستند، گفت : از شما نیروهای ارزشمند در آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شوشتر تشکر و قدردانی می کنیم که همیشه با آمادگی کامل در مواقع ضروری و حوادث حاضر شده و با تمام توان خود برای حفظ جان و مال مردم تلاش نموده اید .

سرپرست شهرداری شوشتر در ادامه افزود : خدمت به جامعه در لباس آتش نشان نشانه ای از ایثار و فداکاری است و آمادگی کامل نیروهای امدادی همواره تکیه گاه مناسب مردم محسوب می شود که خوشبختانه نیروهای آتش نشان در شهرداری شوشتر از این قاعده مستثنی نیستند .
وی با تأکید بر نقش کلیدی این سازمان در ارائه خدمات مطلوب و افزایش رضایتمندی شهروندان، اظهار داشت: تعهد، ایثار و شبانه روزی بودن، شاخصه اصلی فعالیت کارکنان این سازمان است.
ایشان آموزش کارکنان را مهمترین اصل در تمامی بخش ها بویژه آتش نشانی دانست و افزود: آموزش ضمن خدمت برای کارکنان آتش نشانی برای آمادگی روحی و جسمی و نیز برخوردار شدن از دانش روز، در صدر برنامه ها برای سلامت کارکنان است.

سرپرست شهرداری شوشتر ابراز امیدواری کرد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شوشتر و پرسنل فداکار و زحمت کش آن با حفظ آمادگی و تجهیزات روز و دانش بالا بتوانند خدمات مورد نیاز شهروندان را ارائه کنند.

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد