پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۱۷/۰۸/۱۴۰۱ ساعت ۰۴:۴۵ |

توسط عوامل حمل و نقل و ترافیک شهرداری شوشتر :
جانمایی و نصب علائم و تابلوهای ترافیکی در بلوارها و معابر اصلی سطح شهر

محمد اسفندیاری سرپرست شهرداری شوشتر، از جانمایی و نصب علائم و تابلوهای ترافیکی در سطح شهر به منظور ایمن سازی معابر عبوری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شوشتر، محمد اسفندیاری با اشاره به اهمیت رسیدگی به تابلوها و علائم ترافیکی موجود در معابر عمومی و عبوری سطح شهر، گفت: به منظور استاندارد سازی و ایمن سازی معابر عبوری سطح شهر، طی بازدیدهای میدانی صورت گرفته توسط کارشناسان حوزه ترافیکی، عملیات جانمایی و نصب تابلوهای ترافیکی در معابر و بلوارهای اصلی سطح شهر در حال اجرا است.

سرپرست شهرداری شوشتر، با بیان اینکه رویکرد شهرداری شوشتر در خصوص نصب و جانمایی تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی، زمینه‌سازی برای ایمنی و روان سازی حجم ترافیک است، به اقدامات صورت گرفته در طی روزهای اخیر در این حوزه پرداخت و تصریح کرد: از اقدامات صورت گرفته می توان به نصب تابلوی ترافیکی، اشاره کرد.

سرپرست شهرداری شوشتر، در خاتمه بیان داشت: هدف از اقدامات صورت گرفته در زمینه نصب تابلوهای راهنمایی و علائم مختلف ترافیکی در سطح شهر، بهبود عبور و مرور شهری، تامین ایمنی شهروندان، کاهش مشکلات ناشی از نبود علائم راهنمایی و رانندگی و سهولت در پیدا کردن مسیرها می باشد.

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد