پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۳۰/۰۹/۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۳ |

بازدید سرپرست شهرداری ؛ اعضای شورای اسلامی و سایر مسئولین شهرستان از پروژه اجرایی اصلاح هندسی میدان شاهد تا پل شهرک شهید نور محمدی

صبح امروز سرپرست شهرداری شوشتر به همراه اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه عمرانی( اصلاح هندسی میدان شاهد تا پل شهرک شهید نور محمدی ) که در حال اجرا میباشد بازدید نمودند و با کسب اطلاع از روند پیشرفت پروژه ، تمهیداتی را در خصوص اتمام این پروژه اتخاذ نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شوشتر ، مهندس محمد اسفندیاری گفت: همواره تلاش می گردد تا با نظارت دقیق میزان زمانی که لازم است تا پروژه ها در موعد مقرر برای زمانهای هدف گذاری شده مورد بهره برداری قرار گیرند را به دقت ارزیابی نماییم و با رفع موانع موجود و تعیین گامهای بعدی برای تکمیل پروژه به برنامه ریزی های هدف گذاری شده در سطح شهر دست یابیم.

سرپرست شهرداری شوشتر تصریح کرد: پیگیری و نظارت دقیق همراه با برنامه ریزی های مداوم و این بازدیدهای هفتگی نیز به همین منظور صورت می گیرد.
اسفندیاری در خاتمه تصریح کرد: به همین منظور در تلاش هستیم این پروژه را تکمیل نموده و اقدامات اجرایی و عمرانی برای تعریف پروژه های جدید را در سطح شهر آغاز نماییم.
همچنین در این بازدید اعضای شورای اسلامی کهن شهر شوشتر نیز بر ضرورت تسریع در تکمیل و اتمام پروژه برای تعریف پروژه های جدید تأکید کردند.

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد