پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۰۶/۱۲/۱۴۰۱ ساعت ۰۴:۵۹ |

پیام تبریک شهردار ، ریاست و اعضای شورای اسلامی کهن شهر شوشتر به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه

به گزارش پایگاه خبری شهرداری شوشتر ، دکتر جافری شهردار کهن شهر شوشتر ، دکتر پور محمدی ریاست شورای اسلامی و سایر اعضای شورا طی پیامی فرا رسیدن اعیاد شعبانیه را تبریک گفتند .

متن پیام بشرح ذیل می باشد:

(( بسمه تعالی ))

شعبان، ماه دعا و مناجات با خدا و فرصتی برای تهذیب و آمادگی برای ورود به ضیافت الهی است.

این ماه عزیز مزین به انوار تابناکی از آسمان ولایت و امامت است که با طلوع نورانی شان، روشنی بخش دلها و دیدگان مومنین گردیده‌اند. سوم شعبان، سالروز پیروزی همیشگی ایمان بر کفر، میلاد حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام و حقیقت، چهارم شعبان میلاد حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و روز جانباز روزی که تجلی‌گر ایثارگری، مجاهدت و از خود گذشتگی و روز پنجم شعبان خجسته میلاد پیام رسان دشت کربلا، مظهر مقاومت و پایداری، حضرت امام زین‌العابدین (ع) سر فصل‌های نوینی برای درک عمیق‌تر فلسفه امامت و رهبری و مجالی با ارزش برای تجدید میثاق عاشقان اهل بیت عصمت با مکتب آزادی و آزادگی است.
مکتبی که همواره الهام‌بخش ملت سر افراز ایران اسلامی بوده و خواهد بود و شکوه این ماه در نیمه آن مصادف با ولادت امام عصر حجت ابن الحسن عسکری(عج) به اعلی درجه می رسد.

اینجانبان ضمن گرامیداشت اعیاد فرخنده شعبانیه ؛ میلاد مبارک اسوه‌های جهاد، فداکاری، شهادت و عبودیت را نیز تبریک می گوئیم .

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد