پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۱۴/۰۱/۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۰ |

با هدف عرضه مستقیم به مردم؛

جلسه احداث بازارچه های محلی در فر مانداری شهرستان شوشتر برگزار شد .

با حضور فرماندار شهرستان شوشتر و مدیران شهرداری و راه و شهرسازی جلسه احداث بازارچه های محلی در شوشتر با هدف عرضه مستقیم ، برگزار شد.

ساماندهی دستفروشان سطح شهر با همکاری اداره راه و شهرسازی و فرماتداری شهرستان در دستور کار شهرداری شوشتر قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شوشتر ، معاونت اداری مالی شهرداری در نشست مشترک با فرماندار ؛ معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری و ریاست اداره راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و ساماندهی دستفروشان از وظایف ذاتی شهرداری است، گفت: به دلیل برخی محدودیت ها از جمله در اختیار نداشتن زمین مناسب برای احداث بازارچه های محلی برای ساماندهی، شهرداری شوشتر نمی تواند به تنهایی، اقدامات قابل قبولی را در این حوزه انجام دهد

مهندس رضایی معاونت اداری مالی شهرداری ادامه داد: احداث بازارچه های محلی در دراز مدت می تواند ضمن رونق در کسب و کار و محلی برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزی، اشتغالزایی را نیز برای شهروندان به همراه داشته و همچنین تبدیل به محل پایدار برای درآمد شهرداری باشد.

وی با بیان اینکه خودروهای سیار زیادی نیازمند ساماندهی هستند، گفت: وضعیت استقرار دستفروشان در سطح شهر نامطلوب می باشد و باید ضمن شناسائی آنها با در نظر گرفتن موقعیت، فضایی مناسب در جانمائی برای عدم ایجاد سد معبر، وضعیت ظاهری زیبا و رعایت کامل بهداشت ساماندهی شوند.

در این بین فرماندار شهرستان شوشتر نیز با تاکید بر اهمیت تشکیل این جلسه برای ساماندهی دستفروشان و وانت های میوه فروشی سطح شهر دستورات لازم را برای همکاری و تعامل بیشتر با شهرداری شوشتر را صادر کرد و گفت: رفاه و آسایش شهروندان اولویت در این ساماندهی بوده و باید برای تسهیل در عبور و مرور و ترافیک خودروئی تمام توان خود را بکار گیریم تا رضایت شهروندان را جلب شود.

ساماندهی دستفروشان ، ساماندهی وانت بار های میوه فروشی و احداث بازارچه های محلی از دیگر محورهای مورد بحث جلسه بود که در خصوص آنها بحث و تبادل نظر شد.

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد