پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۲۸/۰۵/۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۰۴ |

پیام تبریک سرپرست شهرداری و رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر در آستانه ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی

یست و ششم مرداد ماه سالروز بازگشت پر افتخار و غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است؛ به همین مناسبت مهندس منجزی و دکتر پورمحمدی در پیامی این روز را به آزادگان و خانواده های معزز آنان تبریک و تهنیت گفتند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری شوشتر ، در متن این پیام آمده است:

” ۲۶ مرداد ماه این روز بزرگ و تاریخی یادآور ایامی است پر شور و معطر به حضور دوباره جوانان و عزیزانی که عطر و بوی شهدا را با خود داشتند. همان بزرگ مردانی که صبورانه به قضای الهی راضی شدند؛ آنها را آزاده نامیدند چون از قید و بند هوای نفس رهایی یافته و صبوری های خانواده های این عزیزان در دوران اسارت مایه سربلندی و افتخار ایران اسلامی بود.

مجموعه مدیریت شهری شوشتر با نثار درود بیکران به روح پر فتوح معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) و شهدای والامقام ایران اسلامی، این روز بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، ملت شریف و سربلند ایران، ایثارگران، جانبازان، خانواده های معظم شهدا و تمامی آزادگان سرافراز تبریک و تهنیت عرض نموده و پیروزی هموارۀ ملت ایران را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و زعامت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در راستای خدمت هر چه بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه باری تعالی خواستاریم. »

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد