پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری

سخن سردبیر

... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ ۲۹/۰۵/۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۰۰ |

بازدید سرپرست شهرداری از پروژه طرح جامع شبکه خط انتقال۷۰۰

ظهر امروز سرپرست شهرداری شوشتر با حضور در محل پروژه های اجرایی و در دست برنامه ریزی و اقدام آب و‌فاضلاب محدوده ناحیه یک معاونت خدمات شهری شهرداری، بر ایجاد بستری مناسب جهت کاهش مشکلات ناشی از معضلات آب و فاضلاب شهری و همچنین تعامل و همکاری بین ارگان های خدمات رسانی شهر تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی کهن شهر شوشتر؛ مهندس ملک محمد منجزی با تاکید بر لزوم ارتباط تنگاتنگ و همکاری مجموعه های خدمات رسان شهرداری و آبفا برای حل معضلات عدیده آب و فاضلاب شهری گفت: این اقدامات می بایست به نحوی اجرایی شوند تا از لحاظ نگهداشت شهری، جنبه های بصری و همچنین موضوع آسفالت سطح معابر و فضای سبز موجود کمترین آسیب و در نتیجه کمترین هزینه به مجموعه شهر و شهرداری تحمیل شود.

سرپرست شهرداری شوشتر ضمن بیان این مطلب که این تعامل و همکاری باید بستر مناسبی را برای ارائه خدمات به شهروندان شریف کهن شهر فراهم نماید؛ از شرکت آب و فاضلاب و پیمانکار مجری طرح خواست تا مجموعه این پروژه های در سطح شهر را در کوتاهترین زمان ممکن اجرا و ساماندهی نمایند.

ملک محمدمنجزی بر نظارت شهرداری شوشتر در اجرای پروژه های عمرانی تاکید کرده و افزود: رعایت نکات ایمنی در حفاری ها ، ترمیم آسفالت و زیرساخت ها همواره در دستور کار قرار داشته باشد.

گفتنی است بازدید سرپرست شهرداری شوشتر و عوامل اجرایی ، عمرانی و خدماتی از نقاط حفاری شده سطح ناحیه یک شهری نیز انجام شد.

درباره نویسنده / محمد باقر عباسی

[ همه نوشته های محمد باقر عباسی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد